SHIFTED

THIS BLOG WILL NO LONGER HAVE UPDATES... DO ADD MY NEW BLOG SITE.... IVE MOVED TO WORDPRESS.    TQ ;)

http://adezy.wordpress.com/

Tuesday, June 02, 2009

Terngiang-ngiang Dalam Kepala & Terucap-ucap Di Bibir....~~

Kertas
Kekasih Yang Tak Dianggap

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aku mentari 
Tapi tak menghangatkan mu 
Aku pelangi 
Tak memberi warna dihidupmu 
Aku sang bulan 
Tak menerangi malammu 
Akulah bintang 
Yang hilang ditelan kegelapan 

Selalu itu yang 
Kau ucapkan padaku 
Sebagai kekasih yang tak dianggap 
Aku hanya bisa mencoba mengalah 
Menahan setiap amarah 

Aku sang bulan 
Tak menerangi malammu 
Akulah bintang 
Yang hilang ditelan kegelapan 

Sebagai kekasih yang tak dianggap 
Aku hanya bisa mencoba mengalah 
Menahan setiap amarah 
Sebagai kekasih yang tak dianggap 
Aku hanya bisa mencoba bersabar 
Ku yakin kau kan berubah

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

5 comments:

  1. em.. sejak bile dgr lagu indon ni? hahahaha.. sejak pg bandung ker?

    ReplyDelete
  2. maybe la kot..:D haha.. tah nape jd cmni...
    jom pg korea.. pastu minat lgu korea plak!!!~~ :D hehehe

    ReplyDelete
  3. i like this song very much.syahdu sungguh nyanyiannya..edy, ada pape kaitan ke lagu ni ngn u??ehem2..hehe

    ReplyDelete
  4. hehe.. mayb yes, mayb no... xtaula... i just rs lgu ni best...;)

    ReplyDelete