SHIFTED

THIS BLOG WILL NO LONGER HAVE UPDATES... DO ADD MY NEW BLOG SITE.... IVE MOVED TO WORDPRESS.    TQ ;)

http://adezy.wordpress.com/

Wednesday, July 01, 2009

1st tag...


Adoiyaii..~~ dah kene tag by atilia......ok xpe,.. layaaaaannnn je :D ~~~
1. Bekas kekasih saya adalah :
bukan jodoh saya

2. Saya sedang mendengar :
bunyi air dlm aquarium

3. Mungkin saya patut:
Lebih bersenam dan jimat cermat. ;)

4. Saya suka :
makan, tido, melancong,   

5.Sahabat-sahabat baik saya :
adalah org2 yang boleh saya percayai... ;) 

6.Saya tak paham :
 kenapa dunia ini tidak adil... huhu

7.Saya kehilangan:
2 ekor japanese koi yang sgt cantik.. :( 

8.Ramai yang berkata :
'hehehe"

9.Makna nama saya :
nuclear energy..
hahha.. yolatu:-p 

10.Cinta itu adalah :
perasaan 

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
study 

12.Saya akan cuba :
lebih berhati-hati

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
kekal

14.Telefon bimbit saya :
tgh recharge. 

15.Bila saya terjaga dari tidur :
rasa nak tido balik...:D 

16.Saya paling meluat apabila :
seseorg dah tahu jawapan tapi tanya lagi... zzzz 

17.Pesta/Parti adalah :
 event yang saya nak pg~~

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Bubu rabbitku... :D 

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
22. macam2 adaaaaa :D 

20.Hari ini:
takde class 

21.Malam ini saya akan :
tido dan mimpi yang indah2... 

22.Esok pula saya akan :
pg class dari kul 11 pagi smpi 10 mlm... zzz 

23.Saya betul-betul inginkan :
kesihatan yang baik, umur yg pjg, isteri yang .......(ha ni byk... leh bukak topic baru.. so xyah nk cite cni..), carrier yang baik, kebahagiaan hidup, kebebasan kewangan, yeayy~` 

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
aduhhh.. makin botak aku...zzzzzz 

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
shopping mall... mcm2 adaaa..

26.Makanan Barat atau Jepun :
barat~~ 

27.Bilik yang terang atau gelap :
malap.... 

28.Makanan segera adalah :
tidak baik untuk kesihatan... tp nk mkn jgk!!~~:D
haaa ni la problemnya.. berbalik ke soalan #3.. huhu 

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
"tgh wat la ni" 

30.Siapa yang anda nak Tag?
Delaila
Intan
Norin
Farhana 


p/s: to those yg kene tag, copy da picture and answer all the Qs above...

2 comments:

  1. wah...x sabar nk tgu aeddy post tentang ciri isteri idaman. haha..anyway, bgn pagi ni pun terpikir nk tdo balik ke?sleep maniac la ni ye

    ReplyDelete
  2. mesti la nak sambung tito... selesanye bile tarik selimut n peluk bantal... haha:D

    ReplyDelete